Monday 28 May 2012

Blog rasmi Minah Kepoh :)

                               Deixa voar, se voltar é teu
Assalamualaikum w.b.t dan salam sejahtera :)
Dengan ini.. Blog Minah Kepoh telah dibuka dan saya akan berkongsikan sebanyak mana ilmu dan tips-tips yang berguna kepada para pembaca sekalian. Saya berharap agar kalian tidak membenci mahupun mengutuk sekiranya saya telah melalukan sebarang kesilapan sepanjang saya berkongsi ilmu. Well, ilmu mesti lah di cari sehingga tamat riwayat hidup ini kann?

So, yeahh. Minah kepoh ni takde la terlalu matured sangat sebab still macam kanak kanak ribena yang happy go lucky. Jika saya membuat entry tentang perkongsian tips-tips mungkin saya ada meng-copy daripada mana mana sumber. Tetapi kalian jangan risau. Saya akan membuat bahagian 'credits' di bawah setiap entry tersebut.

Saya berharap anda semua dapat terhibur dan memanfaatkan apa sahaja yang telah saya kongsikan kepada anda. Assalamualaikum :)

p/s: Jangan tanya siapa Minah Kepoh kerana identiti Minah Kepoh perlu dirahsiakan. Yang kalian perlu tahu, Minah Kepoh sure la perempuan and dia takde la matured mana :D
Thanks :) Comment okay.

No comments:

Post a Comment